Thursday, January 19, 2012

PASSOVER...

Minggu ni merupakan minggu kedua PE aku msk C shift.. Dats mean 2 minggu jgk la kitorang kje tanpa pengawasan supervisor.. In dat time period aku rase lega sgt.. Not just lega, suka, teruja, gembira dan mcm2 lg la.. Mmg meriah la kitorang kt line dlm ms 2 minggu ni.. Xde kene mrh, xde kene bebel, xde kene buat itu ini n most important xde org nk bising2 kt telinga.. Waaa.. Bestnye... Rase cam line ni aku yg punye..

Tp, yg x besnye 2 la.. PASSOVER.. Hr2 teruk.. Kalau 1 2 hr 2 accept la jgk.. Ni tidak, hr2 mesin cam hawau.. Example smlm, aku jage 7 mesin, tp cume 1  je yg jln.Another 6 mc 2 sumenye teruk.. Yg convert len, yg down len..Even yg same device pon x naik.. Aku da pening.. Wats their problem?? Dl, time PE lame jaga, xde camni teruk.. Sejak PE aku takeover ni makin teruk perangai dorang.. Ckp nk bagus.. Padahal, abuk pon xde..

PE aku jenis berlagak sket.. Die ingat org takut r ngan die.. Nk ikut ckp die je.. Tp semenjak dok  C shift ni, die da len.. X mcm dl lg..  Skang aku dgr cite, die  heboh nk  msk shift aku blk.. Alasannye, x blh handle bdk c. Br die tau cmne kitorang kje..Dl time 1 shift, die pggl kitorang ni sampah.. Skang sibuk nk msk shift sampah ni blk.. Pelik aku dgr.. 2 la, dl kutuk2... Ckp bkn2.. Skang tgk, who's having the last laugh now?? Ape pon x blh r..

No comments:

Post a Comment